Sinä aamuna.
Se hetki.
Siinä oli kaikki.
Se hetki.
Siinä oli kaikki.
Miten syksyisin ilma voikin joskus olla niin kirpeä ja kaunis?
lauantai, 20. lokakuu 2007
Miten syksyisin ilma voikin joskus olla niin kirpeä ja kaunis?
Ajatuksia.
Kokemuksia.
Elämää.
Kommentit